Vlastík věsí dres BAZINGY na hřebík

27.11.2013 12:00

Včera proběhl poslední trénink, na kterém uvidíme našeho kamaráda a spoluhráče v jednom. Díky kariéře se stěhuje Vlasta Beran do Prahy a naše cesty se tak rozcházejí jinými směry. Vlasta za nás odehrál celkem 7 ligových utkání, v nichž se podílel jednou asistencí a velice dobrou defenzivní hrou, která tým dovedla k současným 4 výhrám. 

 

Tímto přejeme našemu spoluhráči hodně pracovních i osobních úspěchů tam u Pepíků. 

Následuje krátké interview s Vlastou. 

Ahoj Vlastíku, Kvůli kariéře odcházíš do Prahy. Jak se těšíš na tuto novou zkušenost?

-       Ahoj, jsem zvědavej, jaké to bude, protože to mám mnohem těžší, ale zajímavější než práce na VŠB

Jsi zakládajícím členem Bazingy, bude pro tebe odchod z Ostravy a samozřejmě z klubu složitý?

-       Jako florbal mám rád a s klukama už hraji nějaký ten rok, takže společné hry mně budou chybět

Máš v plánu pokračovat s florbalovou kariérou někde v Praze?

-       Vůbec nevím, kde bych v Praze florbal hrál, ale snad si jej ještě zahraji

Jak hodnotíš náš klub od doby, co jsme vznikli, vidíš někde velký posun, jaké jsou naše silné stránky a jaké jsou naopak slabiny.

-       Jako hodně jsme se zlepšili, což poslední zápasy také dokázaly, ale pořád postrádáme kondici, na které se dá zamakat. Stejně jako přihrávka nebo její zpracování, ale to půjde, získat kondici bude těžší

Co ti Bazinga dala a co naopak vzala?

-       Sešel se tým kluků, s kterýma byla super zábava. Bazinga mi vzala snad jen čas, ale ten stojí vše, co se rozhodne člověk dělat. U mě se jednalo halvně o kolizi s pracovním časem, ale kdo to v dnešní společnosti nezná, možná tak mlaďoši z týmu

Zúčastníš se 7.12. Stonava Cupu, nebo ještě nějakého zápasu v Bazinze, nebo tím 16.11. tvá kariéra u nás skončila?

-       Bohužel, tuto sobotu to byly moje poslední zápasy. Více zápasů už nebudu hrát. Nestíhám v práci, k tomu stěhování z Ostravy přes Třebíč do Prahy, docela hodně komplikací.

Přejeme ti hodně úspěchů do budoucna a doufáme, že si na nás vždy vzpomeneš jen v dobrém.

-       Určitě vzpomenu a doufám, že mi budete hlásit výsledky, abych věděl, jak si stojíme